• time : 00:00
  • Date : Sun Aug 29, 2021
تجدید مناقصه 14144
خرید تعداد 240 عدد باتری اسیدی مكانیزم های پایگاه ماشین آلات
شرکت پویش معادن ذوب آهن به شناسه ملی 14004274080 در نظر دارد تعداد 240 عدد باتری اسیدی مكانیزم های پایگاه ماشین آلات سنگین را از طریق مناقصه عمومی تا تاریخ 1400/06/14 از تأمین کنندگان واجد شرايط خريداري نمايد.

موضوع مناقصه : خرید تعداد 240 عدد باتری اسیدی مکانیزم های پایگاه ماشین آلات

*مدت زمان تحویل کالا :   50% کالا حداکثر 10 روز پس از انعقاد قرارداد و 50% نیز حداکثر یک ماه

*پایان مناقصه :  1400/06/14

*شرايط مشروحه زير در اين مناقصه مورد عمل قرار خواهد گرفت:

1) مناقصه گران می بایست هنگام تهیه و تسلیم پیشنهادات مناقصه، بدقت اسناد مناقصه را مطالعه کنند. پیشنهاد مناقصه می بایست دقیقا با کلیه نیازهای مناقصه و روشهای مندرج در اسناد مطابقت داشته باشد. مناقصه گران شخصاً مسئول حصول اطمینان از تکمیل پیشنهاد مناقصه و تبعیت کامل از مفاد اسناد مناقصه می باشند. مناقصه گزار اظهار عدم آگاهی از اسناد مناقصه را به عنوان توجیه عدم تبعیت کامل مناقصه گران از مفاد اسناد مزایده و یا عدم ایفای تعهدات ناشی از مناقصه حاضر و قرارداد مربوطه را نمی پذیرد.

2) شركت كنندگان در مناقصه می بایست کلیه پيشنهادات فنی و مالی خود و اسناد مناقصه را پس از تکمیل نمودن، مهر و امضاء کرده و به همراه ساير مدارك درخواستي بر اساس مفاد  بندهاي زیر به صورت جداگانه در پاکات ( الف، ب وج) گذاشته و هر سه پاکت لاک و مهر شده را داخل يك پاكت قرارداده و بر روي آن نام وآدرس شركت كننده و موضوع مناقصه را با ذكر محتويات، در موعد مقرر به خریدار تسلیم نمايد.

3) اسناد و مدارك مناقصه كه از طرف خریدار در اختيار مناقصه گران قرارداده شده است بايد بر طبق شرايط مناقصه و نيز ساير دستورالعمل ها و مقررات تكميل و تنظيم شده و پس از مهر و امضاء مجاز تمام مدارك توسط مناقصه گر همراه ساير مدارك درخواستي در پاكت هاي (الف، ب وج) به كارفرما تسليم گردد.

4محتویات پاکت ها : هر پیشنهاد باید در سه پاکت جداگانه بصورت (الف) ، (ب) و (ج) بشرح زیر تکمیل و ارائه گردد:

پاكت "الف"  صرفا حاوی اصل تضمین شرکت در مناقصه

1

مناقصه گر می تواند یکی از موارد ذیل به منظور تضمین شرکت در مناقصه در پاکت الف قراردهد در غير اين صورت پيشنهاد مردود تلقي شده و نسبت به گشايش پاكت هاي (ب و ج) اقدامي به صورت نمی گیرد .

1- اصل  فيش بانكي به مبلغ 500 میلیون  ريال به عنوان تضمين شركت در مناقصه به شماره حساب IR 800600241701106380458001 بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام شرکت پویش معادن ذوب آهن

2- یا تضمین بانکی به مبلغ 500 میلیون ریال ريال مطابق با فرم موجود در اسناد 

3- یا اوراق مشاركت بي نام به مبلغ 500 میلیون ريال

4- مناقصه گراني كه مطالباتي ازشرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و یا شرکت پویش معادن ذوب آهن اصفهان دارند، مي توانند طي نامه رسمي از مديريت حسابداري شركت مذکور مبني بر بلوکه نمودن مطالبات خود به ميزان مبلغ تضمين شركت درمناقصه اقدام و تاییدیه مذکور را در پاکت الف قراردهند.

5- یا یک فقره چک صیادی به مبلغ500میلیون  ريال

 

پاكت  "ب": مدارک زیر می باید در پاکت (ب) قرار گیرد

 

1

مهر و امضاء (مجاز) کلیه اسناد مناقصه، شرایط و موافقتنامه و نمونه قرارداد به همراه ضمائم

 

2

كليه موارد ذكرشده درمعيارهاي ارزيابي فنی بازرگانی و یا مشخصات فنی و کاتالوگ ها

 

3

تصوير مصدق اساسنامه و آخرين تغييرات ثبتي در خصوص صاحبان امضاء مجاز تعهد آور در خصوص اشخاص حقوقی و کپی شناسنامه و کارت ملی در خصوص اشخاص حقیقی

 

4

هر نوع ضمائم و مداركي كه بعداً از طرف خریدار ارسال شده باشد (از قبيل تغييراتي كه به عنوان بخشي از اسناد مناقصه دريافت كرده است و غيره)

 

پاکت "ج" (فقط پیشنهاد قیمت)

 

1

برگ پيشنهاد قيمت

 

* پيشنهاد دهنده بايد كليه اسناد  مناقصه دريافتي را بدون تغيير يا حذف قسمتي از آن ها امضاء و ضميمه پيشنهاد خود نمايد و در صورتي كه يك يا چند قسمت از اسناد مناقصه به امضاي پيشنهاد دهنده نرسيده باشد، تسليم پيشنهاد به منزله قبول تمام شرايط اسناد مناقصه از طرف پيشنهاد دهنده تلقي خواهد شد.

نکته مهم:

 در صورت عدم ارائه پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پیشنهاد ارائه شده به عنوان آلترناتیو و به صورت استعلامی بررسی خواهد گردید.

5) شرایط پرداخت بهای قرارداد :

الف) 25% مبلغ قرارداد در صورت ارائه ضمانت نامه بانکی معتبر به عنوان پیش پرداخت، پرداخت خواهد گردید.

ب) تسویه حساب با فروشنده بعد از تحویل کمی و کیفی کالا و تحویل فاکتور و مستندات مربوطه و کسر سهم پیش پرداخت  به  حساب فروشنده واريز خواهد شد.

6) تعدیل:

به این قرارداد و تعداد مشخص شده در قرارداد هیچ گونه تعدیل و یا افزایش قیمتی تعلق نخواهد گرفت.

7) محل  و نحوه ی تحویل کالا:

محل تحویل کالای نو انبار فروشنده و هزینه حمل به عهده خریدار  می باشد. در خصوص باتریهای فرسوده نیز محل تحویل انبار فروشنده بوده و هزینه حمل به عهده خریدار می باشد.

شرکت پویش معادن ذوب آهن

دانلود اسناد مناقصه

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0